2010. november 29., hétfő

  • Kirándulás NAGYON MÁS TÉMÁBA!



    SZABAD VAGYOK
    Felettem csend
    Az ég tele esővel
    Átjár az eső
    De nincs több(é) fájdalom
    A csillagok hideg susmorgása alatt
    Felégettük az utolsó hida(ka)t
    És minden feneketlen szakadékba romlott
    (Ez pl. így szószerint borzalmas, de most nincs jobb ötletem)
    Szabad leszek
    Jótól-rossztól
    Lelkem a kés élén (van, de n e m táncol)
    Lehettem volna veled
    Elfeledkezhettem volna mondenről
    Szerethettelek volna
    De ez csak játék
    Hátam mögött a szél zajával
    Elfelejtem a hangod
    És azt a földi szerelmet
    Ami porrá égetett minket
    És amitől eszemet vesztettem
    Lelkemben nincs számodra több(é) hely
    Szabad vagyok
    Mint madár az egekben
    Szabad vagyok
    Elflelejtettem mi a félelem
    Szabad vagyok
    Ébren nem pedig álmomban
    Felettem csend
    Az ég teli tűzzel
    A fény áthatol rajtam
    És én szabad vagyok
    Szabad vagyok a szerelemtől (pl. nem köt a szerelem)
    A gyűlölködéstől szóbeszédtől
    Az előre megírt sorstól
    És a földi bilincsektől
    Rossztól és jótól
    Lelkemben nincs több(é) számodra hely
    //: Szabad vagyok
    Mint madár az égben
    Szabad vagyok
    Elfelejtettem mi a félelem
    Szabad vagyok
    hasonlóan a vad szélhez
    Szabad vagyok
    ébren és nem álmomban :// 3x
    //: Szabad vagyok ://

    Bihary Emőke fordította / kérésemre szöveghez kötötten....!! Itt köszönöm meg neki nagy-nagy SZERETETTEL !!

    Az általa megkeresett eredeti szöveg ( fordításhoz nyújtott könnyitésekkel) HÁLÁS KÖSZÖNETEM ÉRTE !!!:

    Я свободен
    Надо мною — тишина, (Felettem csend....
    Небо, полное дождя,
    Дождь проходит сквозь меня,
    Но боли больше нет.
    Под холодный шепот звезд
    Мы сожгли последний мост
    И все в бездну сорвалось,
    Свободным стану я
    От зла и от добра,
    Моя душа была на лезвии ножа. (Lelkem kés élén)
    •Я бы мог с тобою быть, (Lehettem volna veled)
    Я бы мог про все забыть,
    Я бы мог тебя любить,
    Но это лишь игра.
    В шуме ветра за спиной
    Я забуду голос твой,
    И о той любви земной,
    Что нас сжигала в прах,
    И я сходил с ума
    В моей душе нет больше места для тебя! (Lelkemben nincs többé számodra hely)
    Я свободен! (Szabad vagyok - innen kezdődik a végén 3x is ismételt refrén)
    Словно птица в небесах.
    Я свободен!
    Я забыл, что значит страх.
    Я свободен!
    С диким ветром наравне.
    Я свободен!
    Наяву, а не во сне... (Ébren és nem álmomban)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése